اسکوچیچ وتراکتورگام اول را محکم برداشت
اسکوچیچ وتراکتورگام اول را محکم برداشت
آرمان تبریز: تیم محبوب وپرهوادار فوتبال کشورمان در نخستین بازی لیگ برترفوتبال باشگاههای کشوربا مربی وچندبازیکن شاخص بعداز سالها گام آغازین لیگ را با پیروزی برداشت تا ثابت کند که در فصل بیست وچهار لیگ ایران به عنوان یک مدعی قهرمانی قدم به رقابتها گذاشته است.
به گزارش آرمان تبریز، در اولین هفته تیم های فوتبال مس رفسنجان به عنوان میزبان و تراکتوربه عنوان میهمان درآخرین جمعه مرداد ماه سال جاری به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار شاگردان اسکوچیچ با نتیجه دوبرصفرصاحب برتری شدند.
 این دوتیم در ورزشگاه شهدای مس رو در روی هم قرار گرفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان «دراگان اسکوچیچ» به پایان رسید.
بازیکنان تراکتور که در این بازی بهتر از حریف خود ظاهرشدندو در دقیقه ۵ اولین موقعیت جدی این بازی برای آنها شکل گرفت و «تومیسلاو اشترکالی» با ضربه‌ای والی دروازه حامد لک را هدف قرار داد که توپ او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت
گل اول تراکتور
———-
در دقیقه ۱۰ نتیجه حمله بازیکنان تراکتور جواب داد و روی پاس در عمق «ایگور پوستونسکی»، مهدی ترابی صاحب توپ شد و او با پاسی زمینی و در عرض حسین زاده را صاحب توپ کرد و این بازیکن اقدام به ضربه زدن به کرد که توپ پس از برخورد به بازیکن مس وارد دروازه حریف شد تا اولین گل بازی به سود تراکتور ثبت شود.
گل دوم تراکتور
————-
در دقیقه ۲۸، دانیال اسماعیلی فریکی دیگر از بازیکنان فصل جاری تراکتور از جناح راست به سمت دروازه مس یورش برد و با پاس زمینی توپ به «تومیسلاو اشترکالی»دیگربازیکن جدید امسال تراکتوررسید  و این بازیکن با شوتی محکم توانست گل دوم را برای تراکتور به ثمر رساند.
در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورپایان یافت.
شاگردان محرم نویدکیا در تیم مس نیمه دوم را بهتر از میهمان خود آغاز کردند و در دقیقه ۴۷، فرشید باقری صاحب توپ شد و با شوتی زمینی و محکم دروازه تراکتور را هدف قرار داد که توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۵۸ برای مس کرنر شکل گرفت که با ضربه سر فرشید باقری همراه شد و توپ او با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد و دربرگشت هم بازیکنان مس نتوانستند توپ را وارد دروازه کنند.
در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید تا شاگردان «دراگان اسکوچیچ» اولین بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت سر گذاشته و با کسب ۳ امتیازشیرین وروحیه ای ایده ال به مصاف پرسپولیس بروند.
                                                خبرنگار-حبیب چرندابی