پیام تبریک آغاز سال تحصیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی
پیام تبریک آغاز سال تحصیلی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی
آرمان تبریز-با نام و یاد خداوند متعال سال تحصیلی جدید را آغاز و تقارن آن را با هفته دفاع مقدس به فال نیک گرفته و یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.

« بنام آنکه چراغ دانایی را در آغاز برافروخت »

آرمان تبریز-با نام و یاد خداوند متعال سال تحصیلی جدید را آغاز و تقارن آن را با هفته دفاع مقدس به فال نیک گرفته و یاد و خاطره شهدای دانشجو و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را گرامی می داریم.
به گزارش خبرنگار ما از تبریز در این پیام آمده است:قبل از هر سخنی به پذیرفتگان عزیزی که با همت بلند و تلاش ارزشمند خویش به محیط مقدس دانشگاه قدم نهاده اند خیر مقدم و خوش آمد می گویم و از دیدار مجدد دانشجویان سالهای قبل نیز خوشحالم و برای همه عزیزان آرزوی توفیق روزافزون دارم.
دانشجویان عزیز :
اینک که با تلاش و کوشش فراوان توانسته اید به محیط مقدس دانشگاه وارد شوید بدانید که مسئولیت سنگین و عظیم سرافرازی و اعتلای این مرز و بوم و ساختن ایران اسلامی بر دوش شما عزیزان قرار گرفته است و در این راه از تمام امکانات موجود در جهت بالندگی کشور عزیزمان می بایستی استفاده نموده و با همت و کار مضاعف پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در جای جای دنیا به اهتزاز درآورید.
در پایان مجدداً آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ را به کلیه استادان، دانشجویان و همکاران عزیز دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همگی از درگاه ایزد قادر متعال سلامتی و سالی توأم با خیر و برکت آرزومندم.

دکتر آرش رنجبران
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز